Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesVeelgestelde vragenKandidaten begeleiden
E-mailadres van een kandidaat wijzigen
E-mailadres van een kandidaat wijzigen

Hoe jij als coach het e-mailadres van een kandidaat wijzigt

Jill Hendrikx avatar
Geschreven door Jill Hendrikx
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Lees in dit artikel hoe jij als coach het e-mailadres van een kandidaat wijzigt.

Stappenplan

  1. Klik in het menu op Kandidaten en klik op de naam van de kandidaat.

  2. Klik rechts op het pennetje om de kandidaat te bewerken. 

3. Klik bij de kandidaat gegevens rechts op Gegevens wijzigen.

4. Vul het nieuwe e-mailadres in en klik rechtsboven op Opslaan

4. Er wordt nu een e-mailbevestiging gestuurd naar het adres wat je bij stap 4 het ingevuld.

5. De kandidaat kan via de link in de mail zijn of haar nieuwe e-mailadres bevestigen. 

6. Heeft de kandidaat de e-mail bevestigd? Je ziet nu het nieuwe e-mailadres in Jobport. 

Heb je ervoor gekozen om een kandidaat toe te voegen op hetzelfde e-mailadres als je coach-account? Dan is het niet mogelijk om het e-mailadres te wijzigen.

Was dit een antwoord op uw vraag?