Alle collecties
Veelgestelde vragen
Problemen met inloggen
Nieuwe inloggegevens sturen naar kandidaat
Nieuwe inloggegevens sturen naar kandidaat

Wat je kunt doen als de kandidaat de e-mailuitnodiging kwijt is

Paul van der Linden avatar
Geschreven door Paul van der Linden
Meer dan een week geleden bijgewerkt

In het oude Jobport hadden we een functie waarin je met een klik nieuwe inloggegevens naar je kandidaat kon sturen. Die functie is er in het nieuwe Jobport niet meer. Heeft je kandidaat de inloggegevens al eens ontvangen, maar kan hij/zij ze niet meer vinden? Dan kun je afhankelijk van de situatie 2 dingen doen: 

De kandidaat heeft al eens ingelogd

Is je kandidaat al eens in Jobport geweest? Dan zie je als je op de kandidaat klikt '✓ Jobport toegang' in het groen staan, direct onder de naam. Dit betekent dat je kandidaat een actief account heeft in Jobport en dus eenvoudig zelf een nieuw wachtwoord kan aanvragen via de inlogpagina. Klik eerst op 'inloggen via e-mail' en vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'. 


De kandidaat heeft nooit ingelogd

Heeft je kandidaat nog nooit ingelogd? Dan heb je de optie om als coach een nieuwe uitnodiging te versturen naar je kandidaat. Hiervoor neem je de volgende stappen:

  • Klik op de naam van de kandidaat

  • Controleer of het e-mailadres juist is

  • Klik in de rechterbovenhoek op Uitnodigen of

  • Klik op 'uitnodiging intrekken', en dan op Uitnodigen

  • Je kandidaat ontvangt nu een nieuwe e-mail 


Was dit een antwoord op uw vraag?