Accountmanager koppelen aan werkgever

Hoe je een accounthouder en accountmanager koppelt aan een werkgever

Jill Hendrikx avatar
Geschreven door Jill Hendrikx
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Accountmanager toevoegen

  1. Ga naar het menu-item Werkgevers (beheren)

  2. Klik op een werkgever

  3. Klik op het tabblad 'Accountmanagers' en hierna op 'Accountmanager toevoegen'

4. Kies een accountmanager en wijs de werkgever toe.

5. De accountmanager is toegevoegd en is nu ook automatisch de accounthouder. Je ziet dit via het gele label 'accounthouder' en via de gekoppelde accounthouder rechts bovenin.

Accounthouder en accountmanager

Aan een werkgever kun je meerdere accountmanagers koppelen. Dit kan handig zijn wanneer je met meer accountmanagers samenwerkt voor één werkgever. Van deze accountmanagers kun je één accountmanager de accounthouder maken. De accounthouder is het aanspreekpunt (accounthouder) van deze werkgever.

Accounthouder wijzigen

De accounthouder kun je op twee manieren wijzigen:

  1. Klik in het tabblad 'Accountmanagers' bij de accountmanager op de drie puntjes. Kies voor 'Maak accounthouder'.

2. Of klik in het Werkgever dossier rechtsboven op de naam van de accounthouder en klik op 'Wijzig accounthouder'.

Accountmanager verwijderen

Om een accountmanager te verwijderen klik je in het tabblad 'Accountmanagers' bij de accountmanager op de drie puntjes. Kies voor 'Verwijderen als accountmanager'. De accountmanager staat nu niet meer gekoppeld aan deze werkgever.

Was dit een antwoord op uw vraag?