Naar de hoofdinhoud

Taken beheren op werkgevers

Als accountmanager taken beheren op werkgevers

Paul van der Linden avatar
Geschreven door Paul van der Linden
Vandaag bijgewerkt

Als accountmanager kun je taken toevoegen en beheren op werkgevers. Handig voor het bijhouden van belangrijke afspraken of om werkzaamheden en herinneringen vast te leggen voor jezelf of collega’s.

Als accountmanager kun je via de detailpagina van de werkgever alle taken bekijken en beheren. Dit doe je als volgt:

  1. Kies in het menu links voor Werkgevers (Beheren).

  2. Ga naar de werkgever waar je de taken van wilt bekijken/beheren.

  3. Scroll naar beneden naar het kopje Taken.

Je ziet nu het overzicht van Taken die geregistreerd staan op de werkgever:

Taken overzicht op detailpagina van de werkgever

Standaard worden taken allereerst geordend op de Status, met de openstaande taken eerst. Vervolgens wordt de Vervaldatum aangehouden met de eerste verlopende bovenaan. Als laatste worden de taken geordend op datum van toevoegen, met de oudste taken eerst.

Binnen de tabel kun je de taken ook handmatig ordenen. Klik hiervoor op de titel van het veld bovenaan een kolom, bijvoorbeeld Vervaldatum. Via een pijltje naar boven of beneden wordt visueel aangegeven waarop de tabel geordend is.

Vanuit dit overzicht kun je verschillende acties uitvoeren:

In het help-artikel Taken lees je precies hoe het werkt.

Was dit een antwoord op uw vraag?