Naar de hoofdinhoud
Notitie toevoegen

Het toevoegen van notities in een werkgeversprofiel is een effectieve manier om belangrijke details vast te leggen en te delen.

Ilias avatar
Geschreven door Ilias
Meer dan 2 maanden geleden bijgewerkt

Er zijn twee manieren om notities toe te voegen aan een werkgeversprofiel.

Privé notitie toevoegen:

Notities die op deze manier worden toegevoegd, zijn alleen zichtbaar voor de gebruiker die ze heeft ingevoerd en zijn volledig privé.

  1. Klik in het menu op Werkgever (beheren)

  2. Klik op de naam van de betreffende werkgever.

  3. Klik rechtsboven op het opmerking icoontje.

3. Typ de notitie en klik op 'voeg toe'. De notitie wordt nu toegevoegd.

4. Via het opmerking icoontje rechtsboven kun je nog meer notities toevoegen.

5. Klik achter een notitie op het pijltje om de notitie te bewerken (pen-icoontje) of te verwijderen (prullenbak-icoontje).

Notitie voor jezelf en anderen

In dit gedeelte kun je notities toevoegen die zichtbaar zijn voor collega's. Bij het aanmaken van een notitie kun je direct het type notitie selecteren uit een dropdownmenu. De beschikbare opties zijn:

De standaardinstelling is 'Overig', maar je kunt eenvoudig een ander type selecteren. Dit maakt het mogelijk om het soort interactie overzichtelijk vast te leggen.

Was dit een antwoord op uw vraag?