Contactpersonen beheren

Hoe je een contactpersoon aan een werkgever toevoegt of verwijdert

Jill Hendrikx avatar
Geschreven door Jill Hendrikx
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Je kunt zelf contactpersonen toevoegen, wijzigen of verwijderen of ze toegang geven. Ze kunnen dan bijvoorbeeld zelf kandidaten matchen en vacatures beheren.

Contactpersoon toevoegen

  1. Ga links in het menu naar Werkgevers

  2. Klik op Beheren

  3. Klik op de werkgever waarbij je een contactpersoon wilt toevoegen. Daar opent nu de werkgever detailpagina.

4. Klik rechts beneden op het plusje en hierna op het contactpersoon icoontje. 

5. Voer de naam, het e-mailadres, telefoonnummer en eventueel een notitie in.

6. Activeer/deactiveer het vakje bij ‘Contactpersoon mag vacatures beheren’. Deze optie bepaalt of deze contactpersoon vacatures mag aanmaken, wijzigen en archiveren voor zijn of haar organisatie.

7. Klik op Opslaan.

De contactpersoon is nu toegevoegd.

Contactpersoon wijzigen of verwijderen

Je kunt de gegevens van een contactpersoon wijzigen of verwijderen. Een contactpersoon beheren gaat via het zijpaneel.

Die open je door op de bedrijfspagina op de contactpersoon te klikken.

1. Klik op de contactpersoon.

2. Selecteer in het zijpaneel op de meer-opties knop (drie puntjes).

3. Kies voor ‘Aanpassen’ om de gegevens te wijzigen.

4. Kies voor ‘Verwijderen' om de gegevens te verwijderen.

Voorwaarden voor verwijderen

Als een contactpersoon nog toegang heeft, dan moet eerst de toegang worden ingetrokken. Deze optie komt dan ook beschikbaar onder de drie puntjes in stap 2.

Als een contactpersoon nog vacatures onder zich heeft hangen, moeten eerst deze vacatures overgezet worden. Deze optie komt automatisch beschikbaar. Als je daarop klikt, kan je of:

  • de vacatures onder jezelf als accountmanager hangen

  • de vacatures onder een andere contactpersoon van deze werkgever hangen

Was dit een antwoord op uw vraag?