Wijzigen
Heb je per ongeluk het verkeerde traject gekozen? Je kunt een traject wijzigen.
Stappenplan
Klik in het menu op Kandidaten (beheren)
Klik op de naam van jouw kandidaat
Klik rechtsboven op het pen-icoontje
Klik onderaan bij het traject op 'Wijzig traject'
5. Kies het juiste traject. Je ziet nu de instellingen en kosten van het traject.
6. Klik op Traject bestellen. Je komt nu in het bestel overzicht. Controleer de bestelling. Ga je akkoord? Klik dan op Bestellen. Het traject wordt per direct aangepast.
Bestaande traject was al gestart?
Was het bestaande traject al gestart en wil je toch het traject wijzigen? Dat kan, maar hier zijn kosten aan verbonden. Je betaalt voor zowel het oude als het nieuwe traject. Eventuele testen en resterende toegangsdagen uit het huidige traject zetten we over naar het nieuwe traject.
Zoekopdrachten worden overgezet
Pas je het traject aan? Het profiel en eventuele zoekopdrachten worden overgezet naar het nieuwe traject.
Annuleren
Je kunt een traject annuleren totdat de kandidaat het account heeft geactiveerd, of er een test is gestart. Er worden dan geen kosten in rekening gebracht.
Een traject kan niet meer geannuleerd worden als de kandidaat het account heeft geactiveerd of als er een test is gestart. De kosten worden dan dus wel in rekening gebracht.
Je annuleert een traject door de kandidaat te archiveren of verwijderen.
Pauzeren
Je kunt een traject niet tussentijds pauzeren. Als je een traject annuleert, kun je deze later wel opnieuw activeren. Echter zitten hier dan kosten aan verbonden.