Alle collecties
Werken met Trajecten
Trajecten beheren
Traject wijzigen, annuleren of pauzeren
Traject wijzigen, annuleren of pauzeren

Lees hier hoe je het traject van een kandidaat wijzigt of annuleert

Jill Hendrikx avatar
Geschreven door Jill Hendrikx
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wijzigen

Heb je per ongeluk het verkeerde traject gekozen? Je kunt een traject wijzigen.

Stappenplan

  1. Klik in het menu op Kandidaten (beheren)

  2. Klik op de naam van jouw kandidaat

  3. Klik rechtsboven op het pen-icoontje

  4. Klik onderaan bij het traject op 'Wijzig traject'

5. Kies het juiste traject. Je ziet nu de instellingen en kosten van het traject.

6. Klik op Traject bestellen. Je komt nu in het bestel overzicht. Controleer de bestelling. Ga je akkoord? Klik dan op Bestellen. Het traject wordt per direct aangepast.

Bestaande traject was al gestart?

Was het bestaande traject al gestart en wil je toch het traject wijzigen? Dat kan, maar hier zijn kosten aan verbonden. Je betaalt voor zowel het oude als het nieuwe traject. Eventuele testen en resterende toegangsdagen uit het huidige traject zetten we over naar het nieuwe traject.

Zoekopdrachten worden overgezet

Pas je het traject aan? Het profiel en eventuele zoekopdrachten worden overgezet naar het nieuwe traject.

Annuleren

Je kunt een traject annuleren totdat de kandidaat het account heeft geactiveerd, of er een test is gestart. Er worden dan geen kosten in rekening gebracht.

Een traject kan niet meer geannuleerd worden als de kandidaat het account heeft geactiveerd of als er een test is gestart. De kosten worden dan dus wel in rekening gebracht.

Je annuleert een traject door de kandidaat te archiveren of verwijderen.

Pauzeren

Je kunt een traject niet tussentijds pauzeren. Als je een traject annuleert, kun je deze later wel opnieuw activeren. Echter zitten hier dan kosten aan verbonden.

Was dit een antwoord op uw vraag?